čtvrtek 12. března 2015

Jako obvykle vám přijde zpráva, že se máte dostavit na casting. Už jsem na několika castinzích byla ,takže jsem to brala jako naprosto normální věc. Sbalila jsem se a vyrazila jsem do Prahy. Sedíte a čekáte na klienta, jakmile vás zavolá dovnitř víte, že musíte působit mile a dávat najevo , že tuhle práci chcete dělat. Vždycky se snažím být milá, usměvavá a dávat právě najevo, že modeling je to co chci . Vstoupíte a už z vás nespustí oči. Stojím, usmívám se a na jednou mi řekne, že chce ať letím do Taipei. V tu chvíli jsem si myslela, že se mi to zdá.. v tom okamžiku jsem řekla "YES" !! V hlavě několik myšlenek. Pak řekne, že se už těší a vy jdete a nevíte jestli máte brečet nebo řvát. V tu chvíli  se holky začaly ptát, tak co? a já jim řekla no, asi letím do Taipei ..

0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.