sobota 14. března 2015

Včera to byl přesně týden co jsem v Taipei. Jak všichni říkali, že mi bude čím dál lépe a všechno bude lepší tak měli pravdu. Řekla jsem si, že se přestanu litovat a budu si to tu užívat! Jakmile mi začaly  castingy, tak bylo všechno lepší. Začínám to tu všechno poznávat, začínám jíst, protože jsem během tohoto týdne zhubla 5kg. Jelikož skoro nic nejím tak je to s mou stravou velice těžké, obzvlášť tady..


Den tady ubíhá strašně rychle.. Hlavně, když je pěkně. Castingy jsou tady úplně na jiné úrovni, to vlastně všechno. Už jsem konečně pochytila pózy a je to čím dál lepší. Dokonce jsem dostala první job pro ELLE ! Takže v pondělí mám celý den práci a už se moc těším.

Taky přijela další Ruska, dokonce jsem s ní na pokoji, je skoro o 10 let starší, takže taková moje mamka. Jelikož tu mám Rusku i Ukrajinku, tak se spolu baví úplně normálně a celý den slyším ruštinu( až přijedu budu umět líp rusky než anglicky :D) Je super, že je nás tu více aspoň podnikáme různé výlety.


Taky jsem si za ten týden uvědomila plno věcí a hlavně, že rodina a přátelé jsou velmi důležití. Tolik podpory teď kolem sebe mám! Mockrát všem děkuju. Taky věřím v to, že už budu mít jen pozitivní zážitky a bude všechno opravdu čím dál lepší! V pondělí mi držte palce.

0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.