pondělí 16. března 2015

Dneska jsem si opět uvědomila proč tu vlastně jsem. Byla jsem na sebe hrozně pyšná, když jsem nasedla do správného auta a dojela na správné místo. Taky jsem si opět ověřila jak jsou tady lidi dochvilní a toho si tady dost cením. Přístup ke všemu je tady úplně jinačí a to nemluvím o ochotě lidí. Potkala jsem opět plno super lidí a není nad to, když jeden z nich mluví anglicky a dokonce vám vaši angličtinu pochválí. Není totiž moc příjemné, když se o vás baví tím jejich jazykem a vy nerozumíte ani slovo, ale doufáte, že to není nic špatného. Každopádně i tak je super, když se o vás stará tým složený z deseti lidí a váš úkol je odvést před foťákem co nejlepší práci. Což si myslím, že se dnes povedlo.




Dnešek jsem si užila a myslím, že na tuhle práci a novou zkušenost budu dlouho vzpomínat.
Mé fotky v příštím vydání Taipeiského ELLE!

0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.