neděle 22. května 2016



Za tři dny, to bude přesně měsíc co jsem opět na druhém konci světa bez rodiny a blízkých. Teď bych možná přijala ty řeči,  které měli někteří minulý rok typu" jak se flákám a celé je to jedna velká dovolená", protože ona to pro mě teďka taková dovolená je. Abych to upřesnila za celý jeden  měsíc jsem neměla ani jednu práci a ty dva castingy za den mi opravdu na čase neuberou. Co si budeme povídat, na jednu stranu jsem z toho opravdu hodně zklamaná, ale na tu druhou si říkám, kdo má takovou šanci se dostat do Asie a žít tu pár měsíců. Proto si to snažím užívat naplno ať to dopadne jak to dopadne.


Prostě a jednoduše s moji KRNOVSKOU parťačkou si to užíváme za každou cenu! Je taková akční, takže mě pořád někam tahá a nenechá mě sedět celé dny na zadku, za což jí jsem hrozně vděčná, protože všichni víme jak to bylo třeba minulý rok. Takže už mám zase o několik zážitků a vzpomínek navíc a pořád to tady poznávám.

Elephant Mountain

Včera jsem se taky konečně dostala k vodě, přesně k oceánu. Sešlo se nás plno modelů a modelek a byla to asi hodinka autobusem. Sice nám vůbec nevyšlo počasí, pršelo celý den a bylo zataženo, ale i tak to bylo fajn. Na jednu stranu jsem byla hodně zklamaná, bylo to okolo celkem neudržované, špinavé, připadala jsem si jak někde na smetišti, ale voda byla čistá a příjemná. Odpočinula jsem si, prohlídla si nové místo, nafotila nové fotky. Pak jsme to vzali ještě na večeři do nějaké známé asijské restaurace, kde podávali samé ryby a různé zvířátka, takže já jsem pouze přihlížela, protože bych to do pusy nedala ani za nic!









Chtěla bych říct ať si všichni začnete vážit jídla co doma máte, že si může každý den dát plátek šunky nebo si kousnout do sýra, protože mi to tady nemáme! Jdeme do obchodu a slintáme u každého jídla, které nám připomíná Česko, ale nemůžeme si to koupit, protože by jsme s takovou byli brzo na mizině a to myslím sakra vážně! Oblečení je tu daleko levnější než jídlo! Ty ceny? vždycky koukám s otevřenou pusou, jestli vidím dobře! No prostě si to ani představit nedokážete a jak bych si dala svíčkovou? sakra já chci český jídlo!

0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.