neděle 12. dubna 2015

 
Konec minulého týdne jsem zakončila velice dobře. Nejen, že jsem měla další práci, ale byl to poslední víkend s Ukrajinkou Innou, která tuto středu odletěla. Za ten víkend jsem poznala super lidi a to nejen mezi Asiaty.

 
Ještě v úterý nás čekala s holkami společná přehlídka svatebních šatů. Ano vím.. tvrdila jsem, že už je na sebe v životě nedám! Je vtipný, když jste skoro 10 hodin na nohách a z toho trvá přehlídka asi půl hodiny. Ale byla to opět nová zkušenost a celý den o nás bylo postaráno.
 
 
Jak říkám, myslím, že jsem narazila na opravdu super holky a budu na ně dlouho vzpomínat. Taky proto mě celkem zasáhla zpráva, že Ruska Anna, která tu semnou měla ještě měsíc žít, odlétá domů. Nemá práci a takhle to hold v tomhle oboru chodí. Což znamená, že budu teďka na apartmánu úplně sama a snad mi brzo někdo přijede. Mohla by to být Ruska, protože jsem začala ruštinu a angličtinu ovládat. Není to jednoduchá práce, ale to omílají všichni pořád dokola a stejně jim to ti hejtři nežerou.
 
 
Opět mé oblíbené téma je jídlo. Zjistila jsem, že aby mi bylo dobře tak musím jíst a tím pádem jím pořád. Když říkám pořád, tak opravdu pořád. V Česku jsem pomalu na jídlo ani nešáhla a tady se nestačím divit.

Není to vůbec, ale vůbec dobré! Hrozně jsem tady zlenivěla, když nepracuju tak vlastně celé dny sedím v taxíku a pohyb žádný. Maximálně pár metrů pro jídlo. OMG! Když jdu nakupovat, tak si dopředu přeložím věci, které potřebuju do čínštiny a pak to v obchodě ukazuju, což je vždycky taky vtipný, ale lepší než to hledat, protože to jsem zjistila, že je bezvýznamné. Kuchtím teďka skoro každý den a musím uznat, že mi to jde.
 
 

 
Nejen, že celé dny v taxíku, ale za den mám třeba i 15 castingů a to už pak postel jenom volá. Občas se nechápavě ocitnu na castingu pro Pradu a trvá než mi dojde, že mám na sobě šaty Prada a může z toho být práce. Haha. Kdyby jen Prada, Cartier a nebo Chanel, to je pak Šimonková jak "Alenka v říši divů."
 
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Ahoj Katko,moc vysoko hodnotím tvé komentáře. Máš výborný pozorovací talent a stejný způsob písemného vyjadřování. Je to velice pěkně čtivé. Stálo by za úvahu tvoje "týdenní hlášení" vydat knižně až se vrátíš domů, Určitě spousta lidí nemá ponětí co práce manekýnek obnáší. Pouvažuj o tom. Jinak ti za celou moji rodinu přeji mnoho úspěchů!

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.